080412

Hallå igen!

Sedan jag sist skrev har jag varit och hälsat på min kära bror i Borås. Det var jäkligt roligt!

Jag tränar ju hos sjukgymnast nu, det känns skönt att börja komma tillbaka igen, så att man kan börja leva normalt igen.

Igår var jag med Tess och Porka, de är tillsammans nu.
Vi spelade kort typ hela tiden, sedan gick vi och mötte Camilla vid bussen och jag åkte hem.

Innan jag och Tess träffade Porka gick vi omkring och kollade på presenter till Denise som blir 1år på torsdag, och till Emil som blir 20 år nästa söndag! Jag hittade jättesöta kläder till Denise, men tyvärr hade de inte storleken inne, men min faster Anita skulle hänga undan om de fick in. Till Emil hittade jag också en jättefin present. Jag vill tyvärr inte skriva vad det var, för jag vet inte om han brukar gå in och kolla här!

Idag ska jag till Valbo med mamma och kolla på lite kläder, inför kryssningen som vi ska åka på för att fira mormor på hennes 80 års dag!

Nu orkar jag inte skriva mer!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0