080415

Har vart en ganska intressant dag, kanske gör jag fel som berättar, men what the hell...

Dagen började med att jag klev upp, fixade mig och tog 15 över 8 bussen in till stan.
Träffade Tessisen på bussen och pratade lite allmänt med henne.
Vi hade matte första lektionen sen gick vi och käkade, sedan började det "roliga".

(Skriver ungefärliga ord!)
Pether ringde när vi satt och käkade i matsalen och sa "Tess ex Johan har ringt mig,
han säger att jag ska göra slut med henne annars kommer han slå ihjäl mig och våldta henne!"
Jag och Tess fick flydamp och hon började ringa till Johan men han svarade inte. hon ringde till slut till sin mamma och bad henne försöka få tag på honom. Sen visade det sig att personen som ring till Pether
hade ringt igen och sa att dom var tre personer som stod på stan och väntade på han.
Så jag fick ryck och sa att jag och Tess skulle gå ner på stan och kolla vilka dom var, inte göra nått bara
få reda på vem det var. Janni tog undan Tess bricka och jag och Tess började gå ner mot stan.
Först ville hon vänta på bussen, men jag hade inte tålamod att vänta!
När vi var ca 100 m från 9:ans parkeringshus, som de sa att det var i, så messade Pether
och sa att vi skulle möta honom och att vi inte fick gå in själva.
Så vi gick iväg och mötte honom, och han var helt tokig, skulle upp och träffa dom där typerna.
Jag lugnade honom, tror jag iaf, så jag ringde till polisen och frågade vad vi borde göra. Hon i
telefon svarade att vi skulle gå till polisen och göra en anmälan, så då började vi gå ditåt.

Väl därinne så fick vi sitta och vänta, sen fick vi den grinigaste gamla kärringen man kunde få.
Hon var så jävla BLÄÄÄÄÄ, så det finns inte ord till det, men en anmälan fick vi gjord i alla fall.
Sedan vände vi tillbaka till skolan, jag och Tess hade missat vårat prov så vi gick till läraren och
berättade varför och hon svarade "Vi tar det imorn!"
Så gick jag och tränade sen!

Måste berätta också, imorse när jag och Tess stog och väntade på tolvan på stan xD
Så kom det en tant, eller hon körde där bussen skulle köra. Tess ba:
"Vad då, vad gör den bilen för fel då ?" Och jag bara total skratta och svarade:
"Hon kör ju på fel sida! Det är enkelriktat här!" xD Galning till tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0