080416

Hej!
Idag har det väl inte hänt så mycket!

gympan fick jag reda på att Tess mamma fyller år idag, så jag skickade detta
mess till henne:
Grattis på 70-32+15/5+10,4-3*2-1 dagen ;) räkna ut det om du kan :P
Kram Ida
Sen fick vi tillbaka resultatet från kostläraprovet, jag fick 21 av 28,5 det va VG!
Snacka bra!

Efter det hade vi matte så jag och Tess gick upp till bibblan och satte oss i ett grupprum
och snackade ut om allt som hänt!
Efter det satt vi och kluddade lite, då skrev jag ihop den här dikten!

Jag kommer stå vid din sida,
i ur och skur!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta,
ända tills det slutar slå!

Jag kommer aldrig glömma alla stunder,
jag upplevt med dig.

Jag älskar dig så!

Du är en riktig vän! <3


Tess
blev så rörd att hon höll på att börja gråta!

spanskan var jag och Camilla skit duktiga!
Vi satt inte och pratade så mycket, och gjorde lite uppgifter.

Sen va det ekonomi, då satt jag och Tess och var skit duktiga i Winkonto!
Vi hade bara 3 fel!

Sen bar det av ned till stan, jag, Tess och Jossan gick tillsammans i typ 1 timme. 
Efter det var Tess tvungen att gå. Då gick jag och Jossan och fikade. Jag hämtade
tröjan och shortsen till Denise som hon ska få i 1års present!
Jag hittade också en skjorta till mig som jag ska ha i sommar och kanske på kryssningen när vi ska
fira mormors 80års dag!
Vi gick omkring och letade ett tag men hittade inget mer.

åkte jag hem med bussen som gick 17:50. Så hoppade Tess och Porka på bussen vid söder.
De hade köpt pizza som de skulle äta idag, eftersom Tess mamma fyller 35år idag!
Snacka om att de blev förvånade när de såg mig!

Sen har jag käkat och nu vet jag inte vad jag ska göra!
Sätter mig väl med lite bokföring sen!

Ha det gött!

Kom ihåg att just DU är UNIK!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0