080418

Hallå!

Igår va jag och Tess och solade, nu är jag en kräfta XD
Innan det hade vi nationella proven i engelska, vi skulle skriva en
berättelse. Jag och Tess trodde inte att vi skulle ha någon samhälls
lektion, men det hade vi tydligen. Efter att vi solat gick vi och mötte
Pether och några kompisar till honom utanför American take away.
Där tjockade vi i oss lite käk.

Tess och jag trodde att vi skulle ha gympa efter lunchen, men nej då.
Ingen hade sagt det till oss, för tydligen hade de fått reda på det på
samhället, som vi aldrig va på!

Nu är det fredag.
Så här långt har väl dagen varit bra, va skit trött imorse bara!

FE:n hade vi prov i bokföring!
Vi skulle göra 25 uppgifter på datorn utan några fel, jag va
klar bland de första! Snacka bra!

engelskan gick jag, Tess och Oanh upp till bibblan och satte oss.
Vi jobbade på bra som vanligt!

Fick ett mess av Pether nyss, han vet vilka som ringde och hotade
honom och Tess i tisdags.
Nu ska han "snacka" lite med dem. Jag och Tess tänkte att vi
skulle anmäla killarna, men det ville inte Pether.

Nu har vi lunch, men som vanligt ska vi inte käka!
Efter lunchen har vi bara svenska kvar!

I eftermiddag ska jag, Tess och Pether gå på stan. Jag ska kolla
efter ett specialknäskydd som Niklas, min sjukgymnast, tipsade 
mig om! Sen i kväll ska jag, mamma och pappa käka på Dallas, 
det va pappas idé.

Nu ska jag och Tess gå ut till solen igen!

Trevlig helg!

Kom ihåg att just DU är UNIK!
Pöss <3

 

Kommentarer
Postat av: Josiee

ha en skön fredag:)

2008-04-18 @ 12:01:53
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0