080428

Hallå igen!

Idag hade vi först historia, vi kollade klart på filmen 1939.
På svenskan gick Erika igenom hur vi skulle skriva vår uppsats i
historian.

Sen gick jag, Tess, Janni och Emil och käkade!
Tess och Emil drygade med varandra. Först drog Tess sin
rena kniv på Emils glas, då drog han med en skitig kniv på Tess
glas, runt om hela! Då blev Tess sur så hon la en kyckling bit i
Emils glas, som va fullt med dricka!
Han blev skapligt sur!

Sen va det spanska, det gick väl sådär som vanligt!

Efter spanskan skulle vi ha haft lunch, men då gick jag och Tess
upp till bibblan och kollade lite där!
Sen gick vi och mötte Pether och Kg.
Eller vi hade bestämt att vi skulle träffa dem vid SOS kiosken, men
jag och Tess gömde oss bakom kiosken bara för att retas.
Efter ett tag gick vi fram.

matten skrev jag ihop en liten dikt som ni kan läsa längre ned!

Jag och Tess hann bara vara på engelskan i typ 15 min, jag skulle
träna och hon skulle iväg till något ställe hon med! =P

Även fast jag gick tidigare kom jag sent till sjukgymnasten.
Jag följde med Tess och hennes mamma till någon läkare, men
det drog ut på tiden så jag stack efter ett tag.

Sen tränade jag. Efter träningen skulle jag gå upp och beställa tid
för syn undersökning så att jag får börja övningsköra snart!
På vägen dit såg jag något i Gavleån, det gjorde även en man längre
fram. Så frågade han mig om jag såg sälen. Då började jag tänka att
jag läst i tidningen om en säl som ska finnas i Gavleån.
Efter ett tag gick jag några meter, så ropade mannen:
"Titta där är den!"
Ja, hör och häpna, det va en liten gråsäl!
Faan vad häftigt!

Aja nu ska jag umgås lite med bror och hans tjej som kommit hit från
Borås! Vi hörs senare, här är dikten jag skrev förresten!

The sky is crying,
for everything bad that´s happened to us.


Why did you go away?
Why did you leave me?


I thought you loved me.
You were my love!


What did I do wrong?
Didn´t I treat you right?


You were my soulmate.
I loved you so!


The sky is crying,
for me and you!


I thought we had something special.
I thought you were mine and only mine!


You left my side,
for somebody else.


You were my true love!
I will never forgive you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0