080221

Hello!!

Dagen
har varit väldigt skön!
Började med ett spanskaprov(mindre kul) som gick sådär =/
Jag blev klar med provet efter typ en halvtimme, så jag gick upp och satte mej utanför klassrummet Tess har spanska i och satt där i typ 10 min och lyssnade på Rix morronzoo, det va ganska kul =P
Sen gick jag och pratade lite med Jennifer och några av pojkarna i klassen.

Efter spanskan gick jag och Matilda på elevråd, vi satt typ bara och gnällde på lärarna XD

Sen gick vi upp till samhället och va med där i typ en halvtimme.

Efter det SKULLE jag kunna fått sluta, men nej då!
Tess och jag gick först till datorteknikerna för att hämta hennes dator och prata lite med dom om min, sen gick vi till gympan, men då funkade inte Tess dator, så då va vi tvungna att gå tillbaka igen.
Sen kollade vi lite på gympan och drog sen!

Nu på eftermiddan har jag haft skittråkit men jag längtar så mycket till imorron!
Då bär det av med mor och far ner till Borås för att hälsa på broder.
Det ska bli grymt kul, där nere ska vi väl shoppa lite på Lager, äta gott med Lisas(Emils tjej/sambo) föräldrar och bror. Sen på söndag bär det av hemåt igen =/

ser min helg ut!!

Ha det gött!

Kom ihåg att just DU är UNIK!!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0