080224

Hej igen!

Nu är jag hemma igen!

Middagen igår kväll va riktigt trevlig!
Vi åt på en kolgrillsrestaurang, jag åt en grillmix.
Det va oxfile, fläskfile och kycklingfile, skitgott va det!
Personalen va jättetrevlig, och skämtade nästan hela tiden!!

Efter det gick vi upp till hotellet där mamma och pappa bodde,
där satt vi och småpratade lite. Sen vid 12 körde Magnus, Lisas bror, hem oss.
Sen blev det sängdags, men det va inte det lättaste att somna, hade en galen
katt som sprang runt under min säng som en galning!!

Hemresan gick ganska snabbt, jag satt mest och läste.
Saknar självklart broder, men ska åka ner och hälsa på
honom sen när båda har tid!
Annars kommer han upp hit i slutet på april!!

nu ska jag ta det lite lugnt, så skönt att ha lov nu till veckan!!

Kram på er!

Kom ihåg att just DU är UNIK!!!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0