080308

Hej!

Idag på förmiddagen var jag, mamma och pappa till Valbo, Patrik, Sara och Denise följde också med!
Jag kollade efter ett par nya skor men hittade inga =/

Sen efter ett tag åkte vi hem, käkade och så gjorde jag och mamma oss klara inför kvällens konsert!

Konserten var jättebra, men kvällen började lite roligt, mamma skulle ta kort på mig och Jill, men kunde inte kameran, så det blev lite strul.
Efter ett tag blev det bra, om ni vill se bilder kan ni gå in på wooo.bilddagboken.se
Det var en bra stämning under konserten, men publiken var inte riktigt på G!

Men men, det blev en bra kväll, nu har jag kollat på melodifestivalen där Sibel och Nordman gick vidare, inte riktigt de jag hoppats på.

Nu ska jag snart gå och lägga mig!

Puss och kram <3

Kom ihåg att just DU är UNIK!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

najs blogg !

2008-04-16 @ 19:29:45
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0