080508

Hej!

Idag skulle jag egentligen inte ha haft någon spanska så jag skulle ha kunnat sovit
i typ 1 timme till =/

Igår fick jag sluta 9:30 för jag och Tess fixade så att vi slapp lektionerna efter våran 3 timmar långa håltimme!

I eftermiddag ska jag träna igen, i tisdags sa min sjukgymnast åt mig att jag måste gå minst 20 min per dag!
Igår gick det bra men vi får se hur det går idag :)

I torsdags åkte jag och typ hela mammas släkt från Gävle trakten iväg på en kryssning för att
fira min kära mormor på hennes 80års dag!
Det va riktigt roligt!
Först åkte jag, mamma, pappa, mormor, Emil och Lisa till min moster Yvonne och hennes man Perry,
de bor i Stockholm. Där träffades nästan alla som skulle med på båten.
Vi käkade lite och lekte lite med Martin och Tobias.
Vid 4 tiden drog vi iväg till båten!

Under middagen på båten kom kapten och gav mormor ett band som hon skulle ha hängande på sin axel där
det stod "HEDERSGÄST"!
Hon blev jätteglad!
Ännu gladare blev hon för presenten hon fick av oss släktingar, det va en bildbok med bilder från när hon gifte sig med morfar tills när sista barnbarnsbarnet föddes!

På kvällen blev det fest, alla förutom jag, Christoffer, Jonathan och smågrabbarna va fulla!
Det va jäkligt roligt att umgås med alla!

Nu måste jag iväg för Tess måste ned på stan!

Det kommer kanske mer sedan!

Ha det bra!
Kram på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0