081015 Underbart!

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev nu, vilket jag ber om ursäkt för!
Jag har haft fullt upp och värre kommer det att bli!
På individuella valen så har jag musik, och vi ska fixa en konsert!
Jätteroligt ska det bli :)

Jag har träffat världens underbaraste människor, Alexandra och Matilda heter dom!
Ni gör livet värt att leva!
Vi har inte känt varandra länge, men har sjukt roligt tillsammans!
You are my sisters girls, Josefine, Matilda and Alexandra :) <3<3<3<3

Jag går andra året på gymnasiet, samma linje som förut!
Ända skillnaden är väl att det är mer att göra!
Har skaffat två jobb, ett på McDonalds och ett på Call up!
Jobbar inget på Call up längre, vet inte varför!

Imorron blir det prov och efter skolan ska jag, Matilda och Alex på
stan och käka sen blir det hockey för hela slanten!
I helgen blir det jobb, jobb, plugg och tjejkväll!

lovet ska jag åka till min kära bror och vara hos honom!

Ha det gött!
Kom ihåg att just DU är UNIK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0